When we're together, every day is a snow day.

Mysiga, härliga, höstiga söndag! Igår natt ställde vi tillbaka klockan till vintertid, trodde jag sov till 11 som vanligt men egentligen sov jag till 12! Måste verkligen behövt sömnen. Sebastian och jag har ju söndagstradition med brunch på Denny's och idag var inget undantag förutom att vi hade sällskap av söta mimi! Åt som vanligt min goda frukost med stekt ägg, bacon, korv, hash brown, pannkakor, apelsinjuice och kaffe. MUMS! Efter det gick vi ut på shoppingrunda i highland..eftersom det är så kallt så måste man ju ha halsduk och jacka..fast det blev en väst och lite smycken. Borde verkligen inte shoppa men här kan jag inte låta bli! På vägen hem stannade vi på starbucks och tog en gingerbread-latte. Fick en så julig och härlig känsla :-) sen gick vi ner och träna innan middagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0