Upptäcksfärd med två små nissar

Söndag morgon....vaknar av att Urban ringer..Åh nej, vad är det nu jag jobbar ju inte förens ikväll...NOT. USA har mycket som är heelt sjukt ologiskt. Dom har omvända datum t ex OCH dom börjar alla scheman med söndag och inte måndag..det är ju som gjort för att kolla fel. Hur som så skrattade han typ åt mig (han tänkte väl dumma svensk) och jag bad så hemskt mycket om ursäkt tusen gånger för att jag missat min tid. Dagen går vidare och med en härligt söndagsfrukost Hemma tro det eller ej, söndagar brukar ju vara brunch på denny´s men både sebastian och jag borde hålla plånböckerna stängda ett tag och vi harde ju planer för dagen. Theoboy ville gå till en vintagebutik som ligger en bit härifrån och seb gillar ju vintage och jag kände bara för en utflykt! Vi gick i tyyp en evighet, kanske 40 min. För att klara hemvägen var vi tvungna att göra ett stopp på McDonalds (premiär för mig och sebastian i usa). Gott! Sen vandrade vi hem på lite smågator, mysigare än Hollywood blvd med all trafik och folk. Såklart har vi tränat och sen var mimiloo här en stund och chillade. Imorgon är jag ledig och sebastian slutar tidigt så det blir nog en härligt dag! Idag var det varmt, skulle gissa på 21°C :-)
Nu sitter vi och lyssnar på julmusik i soffan och planerar ett lussebullsbak/julmys med våra svenska vänner!
Blandade bilder från helgen -
Japp sjukt illa bilder...men måste ju bjuda på lite! :-)

Kommentarer
Postat av: Paapsi

Det skulle ju kunna vara vi som har det ologiskt också med datum och tider etc!!?? ; )

2011-11-14 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0