Now Los Angeles really feels like my new home!

Woho, kul kväll igår! Jag, matil och mimsan åkte till en ny klubb som öppnat i typ Beverly hills. Matildas kompis som vi åkte med placerade oss vid ett drinkbord, så blev sjuukt många drinkar. Riktigt schysst ställe...med akrobater i taket och lite bås med krälande folk. Träffade även på söta Marshall där. Idag har jag haft en toppendag också. Min nya besebollspelande amerikanske vän Dan gav mig en tur i hans ferrari runt Malibu Canyon där han bor i en stor fin villa och sen åkte vi och åt brunch i Malibu och vi åkte överallt och han visade massa roligheter, bl a santa monica där jag inte varit än. Mys! Tror jag ska skaffa en bil jag kan leva i Los Angeles på riktigt. Så mycket mer än sketna Hollywood liksom. Sen var det hem och till jobbet som för i övrigt var kul ikväll. Skönt och snällt folk och jag börjar få kläm på att svara i telefonen. "Thank you for calling Urban Outfitters space fifteen twenty, this is Sandra how may I help you". Om en vecka är det black friday, dagen efter Thanksgiving och största shoppingdagen på året. Alla som jobbar ska ha helsvarta kläder och ett hårband med en misteltoe på. Nice! Nästa söndag ska vi ses 7 på morgonen och sitta och pyssla och göra egna juldekorationer till julgranen på jobbet. Christmas fun, woho!
Jobbet by day.

Kommentarer
Postat av: hannis

åh vad underbart gumman!!! låter ju super härligt åhhh kul!!! :D skönt att det ordnar upp sig för dej <3 när det gäller telefonen så har jag samma problem på hollister: "Thanks for calling Hollister Gallerian store 3345, This is Hanna, how may I help you today?" haha SJUKT jobbigt!

2011-11-20 @ 16:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0