Ingen träning idag...Ah panik!!!!

Det trodde jag aldrig om mig själv att jag skulle känna panik om jag inte hann träna en dag...dessutom byttes den ut mot en gingerbread-latte i fint sällskap av mimi & sebastian. Har dock jobbat idag, vilket alltid är något! Det går bättre nu men så självklart ska det vara en ny lite jobbig sak när man ändå börjar komma in i det. I måndags var det jobbigt att behöva ropa på folk i walkie talkien och idag var jag tvungen att svara i telefon...gaaah. Så här måste jag svara, och det ska ju gärna gå undan eftersom det tar ett år att säga annars: Thank you for calling Urban Outfitters space fifteen twenty, this is sandra how may I help you. Måste ha en fusklapp bredvid telefonen. Om 2 veckor kommer mina kära vänner från Marocko hit och det ska bli så kul att få hänga lite med dom utanför Hollywood! Imorgon blir det drinkkväll hos mig och Sebastian, sen får man se vad som händer, man kanske slinker ner på någon fest på någon av våningarna under. Skypeade med mamma nu i en timme, guud vad jag saknar mamma & pappa <3 Supermysigt var det. Så längtar jag tills pappa & dennis kommer hit den 21a december och tills min älskling Naniis kommer hit i januari. So excited, can´t wait!!! Imorgonbitti blir det lite hårdträning och skaka av det dåliga samvetet.
Här är lite nördbilder från kvällen som jag snodde från mimsans blogg.


Looove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0