Feel good-helg

Nu sitter Sebastian och jag och lyssnar på gamla lugna låtar efter en mysig start på helgen. Igår morse gick jag, Joppe och Theo och drack kaffe på ett härligt fik på chauenga och satt ute i det sköna varma vädret. Sen blev vi hungriga så jag tog med grabbarna till Denny's så frossade vi i pannkakor och bacon. Mums! Sen rusade jag hem för att hinna städa inför vår drinkkväll och sen hinna träna innan Mimi och Sebastian slutade skolan och vi skulle handla. PUH! Sen kopplade vi av med lite drinkar vid poolen med resten av gänget. Som sagt skulle vi ha drinkkväll hos oss men nu var vi ett stort gäng så det blev till Joe som vanligt istället. Där vi drack öl, drinkar och körde flip cup. Lite kul spel faktiskt, något jag får ta med hem!! Sen gick vi på lite efterfest hos Richard och David...och slutade till sist på subway...

Idag vaknade jag och Sebastian pigga och glada, fortfarande till ett regnigt LA men det är bara mysigt att ligga i sängen och lyssna på regnet. Sen tyckte jag att jag kunde unna mig min gingerbread-latte i och med vädret så det blev en sväng till starbucks och sen handla lite på trader joe's. Nu sitter vi mätta och belåtna och lyssnar på musik efter att jag lagat thaigryta till lunch. Mums! :-) ikväll ska vi kolla på mama mia, som jag inte sett, och äta lite godis...men för att förtjäna det måste vi först ge oss ner till gymmet en snabbis.

/love S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0