Downtown och Hollywood by night!

Igår lördag bestämde dig matil och mimi att åka till fashion district i downtown och shoppa skooor. Snälla Ehab skjutsade oss dit, kan Inte vara lätt att köra i downtown, herregud va massa små gator men han klarade det utmärkt! Sen shoppdes det lite skor och Ehab stackaren var tvungen att vänta i den lilla fullproppade skobutiken med massa galna kvinnor. Sen bar det hemåt och vi åt på Jack in the box, första gången för oss tjejer, MUMS! Det är trist att det börjar bli för kallt här för att köra nercabat annars är det så härligt att se allt. Sen blev jag och Matil lite sugna på utgång så det blev det med lite fix och fördrink här sen gick vi till renaissance hotell och sa hej till mimi som va på ett event men hon skulle vidare och festa med branschfolk så jag och Matil drog till my studio som var såå fullt så vi gick till älskade Roxbury ist...där vi blev placerade vid ett bord med ett par glas champagne och hade en toppenkväll som sen avslutades på sayers..tror jag den hette. Nu äter jag mina stekta mackor och dricker kaffe medans det öser ner regn ute. MYSIGT! Ska kanske investera i en brödrost iallafall, vad kan det vara 27 dollar typ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0