Dagens agenda

Fredag!!! SÅ utvilad jag är! Vaknade inte ens när sebastian gick upp imorse..iof är han väldigt snäll som tänker på att jag sover så han brukar vara supertyst. Hur som igår bestämde jag mig för att ta tag i min kost...jag tränar och tränar men det ger ju inte direkt något om man äter som en kratta liksom så min förhoppning är att ev. få med mig någon till Raplhs..behöver lite linfrön och grejer..vet inte om trader joe´s har det..Men det får bli efter jag druckit mitt morgonkaffe i goda vänners sällskap. Ska snart upp till Joppe och Theo och hänga lite. Sen ska jag storstäda här hemma för vi ska ha över lite folk på drinkkväll. Också ska jag förstås hinna träna också. Sitter och äter på min spenat- & chiliomelett, fast jag saknar chili och spenat men det blev god ändå. Jag undrar vad linfrö heter på engelska...makrill heter iaf mackerel (uttal hihi låter svenskt). Linfrö=Flaxseed. Hoppas mitt lexikon stämmer annars vet jag inte vad jag får i mig...
Jag äter inte värsta stora omeletten...tallriken är liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0